بهترین مدل گردنبند نقره مردانه

خرید گردنبند نقره مردانه موضوع مهمی است چرا که این گردنبندها یکی از آیتم‌های مهم در جعبه اکسسوری‌های مردانه هستند و از قضا دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند. ویژگی‌ها و کاربرد این محصولات بسیار متنوع بوده و برای سلیقه‌های مختلف و انواع استایل و لباس، آیتم‌های متنوعی وجود دارد. افراد خوشپوش می‌دانند که این اکسسوری‌ها در ظاهر و استایل افراد نقش موثری دارند.

قطعا گردنبند‌های اولیه ابتدایی و ساده بودند و با استفاده از اشیای موجود در طبیعت مانند پر، استخوان، پوسته ‌درختان و مواد گیاهی ساخته می‌شدند. تاریخچه استفاده از این محصولا نشان می‌دهد که قدیمی‌ترین زیورآلات مورد استفاده انسان‌ها، گردن آویزهای دارای صدف‌های سوراخ شده است که در غاری در مراکش کشف شده است. این وسیله متعلق به ۱۱۰ هزار سال پیش از میلاد حضرت مسیح است. در ادامه پژوهش‌ها نشان می‌دهند در تمدن روم باستان قشر‌های سطح بالای جامعه از فلزهای طلا و نقره، گردن آویزهای زیبا و ماندگاری برای خود می‌ساختند. نقره یکی از فلزات بسیار محبوب در بین آقایان است. بنابر آنچه از تاریخچه نقره به دست ما رسیده می‌توان گفت قدمت آن به هزاران سال پیش باز می‌گردد.

چرا خرید گردنبند نقره مردانه محبوب است؟

انتخاب اغلب مردان برای خرید گردن‌آویز، جنس نقره است. این جنس، اکسسوری‌های مختلفی دارد. از مدل‌های ظریف گرفته تا گزینه‌های درشت‌تر و با وزن بیشتر .خوب است بدانید زیورآلات مردانه باید در عین سادگی، گویای شخصیت فرد هم باشد. در اغلب موارد، اکسسوری‌هایی که برای مردان در بازار عرضه می‌شوند بزرگ، ضخیم و بسیار زمخت هستند. اما با کمی تغییر در طراحی این اکسسوری‌ها می‌توان زیبایی آنها را به تیپ و استایل مردانه اضافه کرد. با اینکه همواره خرید دستبند چرم و طلا کادویی یکی از هدیه‌های محبوب است اما یک گردن آویز از جنس نقره نیز می‌تواند جذابیت خود را داشته باشد.

اما چرا عموما غالب مردان این جنس را انتخاب می‌کنند؟ زیرا نقره و اکسسوری‌هایی از این جنس:

  1. ماندگار هستند و یادگاری خوبی به شمار می‌روند.
  2. در اثر گذر زمان خراب نمی‌شوند.
  3. دارای طراحی متنوع و زیبایی هستند.
  4. در عین حال که ویژگی‌های طلا را دارند، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.
  5. با وجود قیمت مناسب، همچنان گزینه‌ای باارزش به شمار می‌روند.

چگونه برای خرید  گردنبند نقره مردانه مدل اصل آن را تشخیص دهیم؟

وقتی صحبت از خرید گردنبند نقره مردانه می‌شود، تشخیص اصل از غیر اصل کار ساده‌ای نیست. اکسسوری‌های نقره، زیبایی بسیار خیره کننده‌ای دارند و به دلیل وجود این ماده در ساختار آنها ممکن است با سایر فلزاتی که همین طیف رنگ را دارند اشتباه گرفته شوند. این تشابه به خصوص برای افرادی که تخصصی در آشنایی و شناخت فلزات ندارند، ممکن است ایجاد شود. برای تشخیص اصل از نوع بدل آن، می‌توانید آهنربای کوچکی را به زیورآلات خود نزدیک کنید. اگر جذب نشد، نشان می‌دهد که نقره اصل است. زیرا آهنربا جذب نقره نمی‌شود. با این آزمون ساده می‌توانید به اصل بودن آن پی ببرید.

نکاتی برای خرید گردن‌آویز مردانه

در ادامه به بررسی نکات مهم برای خرید این محصولات می‌پردازیم.

  1. یکی از نکات مهم نوع مدلی است که افراد برای استایل شخصی خود استفاده می‌کنند پس باید با تیپ و استایل آنها همخوانی داشته باشد. بنابراین باید انتخاب بر اساس کاربرد استایل و مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، صورت بگیرد.
  2. باید به طول گردنبند توجه کنید. برای انتخاب طول مناسب نیز، توجه به ویژگی‌هایی مانند حالت گردن، اندازه‌ دور گردن، قد، شکل بدن و فرم صورت ضروری ست. افراد با مشخص کردن فرم بدن و سلیقه خود، به راحتی می‌توانند گزینه‌های مناسب خود را پیدا کنند.
  3. توجه به فرم صورت در هنگام انتخاب و خرید گردنبند نقره مردانه نیز بسیار مهم است. معمولاً برای چهره‌های گرد زنجیرهای طولانی‌تر و V شکل مناسب‌تر هستند، در حالی که برای صورت‌هایی باریک تر و برجسته تر، زنجیرهای کوتاه بهتر به نظر می‌رسند. اما به طور کلی از آنجایی که این موضوع سلیقه شخصی است، دستورالعمل‌های دقیقی وجود ندارد، متداول‌ترین طول و عرض‌های زنجیرهای مردان تقریباً ۵۰ سانتی متر است.
  4. بهتر است مردان برای انتخاب مناسب، این نکته را مد نظر داشته باشند که افراد با بدن بزرگتر یا به اصطلاح چهارشانه زنجیرهایی ضخیم تر را انتخاب کنند در حالی که به آقایان با اندازه متوسط ​​، زنجیرهای باریک پیشنهاد می‌شود.
  5. همچنین شما می‌توانید این اکسسوری خود را با یک انگشتر یا دستبند مردانه یا ساعت مچی یا دکمه سرآستین خود نیز ست کنید.

بهترین مدل گردنبند برای آقایان

سال‌ها نظرات متناقضی راجع به اینکه آیا آقایان می توانند گردنبند بپوشند یا خیر وجود داشته اما به گواهی تاریخ این اکسسوری مردانه در دسته زیورآلاتی قرار می‌گیرد که قدمت بسیار طولانی دارد. پس زمانی که صحبت از زیورآلات به میان می‌آید، هیچ محدودیت جنسیتی وجود ندارد. بلکه تنها محدودیت سبک پوششی است که ممکن است برای خود در نظر بگیرید. برای این منظور اگر شما قصد خرید گردنبند نقره مردانه برای کادو و هدیه را داشته باشید باید در انتخاب مدل مناسب توجه کنید.

همانطور که می دانید یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده‌ی این اکسسوری زنجیر است که یک ضمیمه دارد که از آن آویخته می‌شود و یا درون زنجیر آن قرار می‌گیرد. این ضمائم شامل آویز، پلاک و… است که یکی از گزینه‌های جدید در این زمینه وجود دارد آوانگاره‌هایی هستند که فرکانس صدای شما را در قالب یک گردن آویز ماندگار می‌کنند و در نتیجه در هر جا و هر زمانی می‌توانید فرکانس مورد نظر را همراه خود داشته باشید. این محصول در انواع جنس‌های مختلف از جمله طلا و نقره و به صورت گردنبند، دستبند و… آماده شده و به فروش می‌رسد.

برای دیدن محصولات بیشتر، به فروشگاه آوانگاره سر بزنید.

برچسب‌ها:
  • پشتیبان سایت
  • دی 12, 1401
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه