دستبند چرم و طلا کادویی

دستبند چرم و طلا کادویی خوب برای عزیزان شما است که می‌توانید به عنوان یک یادگاری جاودان به آنها هدیه دهید. چرا که در عین ماندگاری، زیباست و مطابق سلیقه افراد مختلف است و با قیمتی معقول و مقرون به صرفه می‌توان آن را تهیه کرد. در این متن آوانگاره به معرفی 5 مدل پرطرفدار و محبوب از این دسته محصولات می‌پردازد و آنها را بررسی می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید یک هدیه بی نقص و عالی را انتخاب کنید. پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

انواع مدل دستبند چرم و طلا کادویی

از قرن هجدهم میلادی استفاده از چرم رواج داشته است. دستبندهای ساخته شده از چرم نیز سال‌هاست که در بین کاربرد دارند. با این حال یکی از مدهای پرطرفداری که در حدود 10 سال گذشته در ایران رواج داشته، استفاده از دستبندهایی است که به صورتی ترکیبی از چرم و طلا ساخته شده‌اند. از بین همه رنگ‌های چرم عموما رنگ قهوه‌ای محبوب‌تر است و پس از آن رنگ قرمز. اما در سال‌های اخیر رنگ‌های متنوع‌تری نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند. چرم همیشه یکی از نمادهای مدرن در صنعت جواهرات بوده است که انواع مختلفی از آنها تولید شده و به فروش می‌رسند. در ادامه به معرفی انواع این محصولات می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب مناسبی بر اساس آن داشته باشید.

1. مدل گرد

یکی از رایج‌ترین مدل‌ها در این نوع از اکسسوری‌ها، مدل گرد آن است. همانطور که از نام آن مشخص است، ظاهر بند به شکل لوله‌ای است و به طرز خیره کننده‌ای بر روی مچ دست، جذاب به نظر می‌رسد. در این مدل معمولاً مواد چرمی به شکل نازک و لوله‌ای هستند و پلاک به صورت لوله‌ای روی دستبند قرار می‌گیرد.

این نوع به خوبی با اکثر مدل‌های لباس، از اسپرت تا مجلسی، هماهنگ می‌شود و در رنگ‌های متنوع موجود است. از این طرح هم برای خانم‌ها و هم آقایان استفاده می‌شود اما با توجه به سبکی که دارد، برای افرادی که مچ ظریفی دارند بهتر خودنمایی می‌کند. بسیاری از افراد از ست دوتایی یا سه تایی از این دستبندها با پلاک‌های مختلف در کنار هم نیز استفاده می‌کنند.

دستبند فرکانس صدا مدل لجند Legend طلا 18 عیار

مشاهده محصول

2. مدل پهن و تخت

این مدل یکی از طرح‌های مینیمال و ساده موجود بازار است که با قفل‌های مختلفی از جمله مگتنی یا دکمه‌ای وجود دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به سادگی در عین زیبایی اشاره کرد. این ظاهر خلوت کمک می‌کند تا پلاک روی آن به خوبی خود را نشان دهد.

این نوع بیشتر مناسب مچ‌های درشت است. رنگ‌های تیره آن غالبا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند اما نمونه‌هایی با رنگ‌های روشن و جیغ نیز می‌توانند برای خانم‌های که مچ‌های خیلی ظریفی ندارند هم کاربرد داشته باشند.

مشاهده محصول

3. مدل بافت

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های دستبند چرم و طلا کادویی به خصوص برای خانم‌ها، مدل بافته شده است. در حالی که برای ساخت آنها نیاز به مهارت بالایی نیاز است اما نتیجه کار ظریف و زیبا است و معمولا برای خانم‌ها یا آقایانی که مچ‌های ظریف‌تری دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ممکن است دو ردیفه و یا تک ردیفه باشد. این مدل‌ها به عنوان دستنبد کنار ساعت هم کاربرد بالایی دارند. و قفل آنها بیشتر به شکل آهن‌ربایی یا همان مگتنی است.

دستبند طلا و چرم آوانگاره

مشاهده محصول

4. مدل چند ردیفی

اگر به دنبال محصولی هستید که در عین سادگی، از جلوه متفاوتی هم برخوردار باشد، مدل‌های چند ردیفه گزینه مناسبی هستند. در این نوع دو یا سه ردیف دستبند هستند که همگی با یک قفل بسته می‌شوند اما روی دست به شکل 3 دستبند به نظر می‌رسند. این محصولات زیبایی منحصر به فردی دارند و مناسب افرادی با سلیقه امروزی و مدرن هستند. یک دستبند کلاسیک که به تنهایی نیز روی دست خودنمایی می‌کند. این نوع مدل بیشتر مناسب خانم‌ها است و برای بانوان کاربرد دارد.

دسابند فرکانس صدا

مشاهده محصول

5. چرم یک تکه

اگر قصد دارید برای یک آقا دستبندی بخرید که به خوبی روی مچ مردانه او مشخص باشد، گزینه‌ای که دارای چرمی یک تکه است و پلاک به صورت جداگانه روی آن سوار شده است یک گزینه مناسب است. این مدل در حالی که هم برای استایل‌های مدرن و هم استایل‌های کلاسیک مناسب است اما معمولا روی مچ‌های کوچک و ظریف نمای خوبی ندارد. عموما هم به صورت تنها روی یک دست کاربرد دارد.

مشاهده محصول

ویژگی‌های یک دستبند خوب

اگر قصد خرید یک مدل دستبند چرم و طلا کادویی دارید قبل از هر چیز باید به شخص مورد نظر خود توجه کنید. اینکه شخص مورد نظر شما خانم است یا آقا، مچ دست درشتی دارد یا ظریف، به رنگ‌های روشن علاقه دارد و یا تیره و سوالاتی از این دست به شما کمک می‌کند تا انتخابی درست و شایسته داشته باشید. پس با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و با کمک راهنمای بالا می‌توانید انتخابی درست و اصولی داشته باشید.

صدا را ماندگار کن

شنیدن صدای عزیزان‌مان همیشه لذتبخش است، اگر این صدا با کلامی زیبا و عاشقانه همراه شود می‌تواند همواره در گوشه ذهن ما بماند و لذتی جاودان را برای ما بیافریند اما چطور می‌توان این لذت را ماندگار و همیشگی کرد؟ آوانگاره صداها را ماندگار می‌کند و همین امر است که محصولات آن را به هدیه‌ای مناسب تبدیل می‌کند. این محصولات به شما کمک می‌کنند تا نقشی از فرکانس صدا را در قالب یک دستبند چرم و طلا کادویی و یا در تلفیق با چوب یا حتی مروارید و … به عزیزان خود هدیه دهید و به این صورت صدا را جاودانه کنید. به کمک یک اپلیکیشن که در اختیار شما قرار می‌دهیم، صدای این زیورآلات که در واقع فرکانسی سه بعدی از صدا هستند، پخش می‌شود. برای ثبت سفارش و دیدن تمامی محصولات ما از فروشگاه آوانگاره دیدن کنید.

  • پشتیبان سایت
  • آذر 26, 1401
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه