بهترین کادو مردانه ولنتاین

انتخاب بهترین کادو مردانه ولنتاین همیشه کار دشواری است. به خصوص که عموم خانم‌ها در خرید هدیه برای شریک احساسی خود دچار مشکل هستند و عموما سردرگم می‌شوند. بر همین اساس ما در آوانگاره یک راهنمای مفید برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید هدیه مورد نظر خود را بر اساس ویژگی‌های مورد نظر فرد مقابل خود انتخاب کرده و تهیه کنید. پس تا پایان این متن همراه ما باشید.
روز عشق فرصت خوبی است تا به شریک خود ابراز علاقه کنید و پایه‌های عشق خود را محکم کنید. این روز را تمامی زوج‌ها در سراسر جهان با هدیه دادن و ساختن لحظات عاشقانه جشن می‌گیرند. نکته مهم آنجاست که باید این لحظات و هدیه بر اساس ویژگی‌های شخصیتی شما و شریک زندگی‌تان باشد تا روزی خاص و خاطره‌ای ماندگار برای شما بسازد. به صورت سنتی و در گذشته‌های دور تنها مردان بودند که در این روز به عشق خود هدیه می‌دادند. با این وجود امروزه، در روز عشق هر فردی، فارغ از جنسیت برای شریک احساسی خود هدیه تهیه می‌کند. اما چه گزینه‌ای مناسب مرد شماست؟ خواهیم گفت…

برای ولنتاین چه کادویی بخرم؟

وقتی صحبت از انتخاب بهترین کادو مردانه ولنتاین می‌شود، هر خانمی دوست دارد تا بهترین گزینه را برای شریک زندگی و عاطفی خود انتخاب کند تا میزان عشق و علاقه خود را به واسطه آن هدیه به فرد مقابل نشان دهد. با این وجود این کار همیشه هم آسان نیست. مخصوصا اگر از آن دسته زوج‌هایی باشید که به تازگی با هم آشنا شدید و شناخت کافی از یکدیگر ندارید.
اما در ادامه گروه آوانگاره برای شما گزینه‌هایی را معرفی کردند که می‌توانند برای هر مردی با سلیقه‌های مختلف جذاب باشند. تفاوتی ندارد که سال‌هاست در این رابطه هستید یا به تازگی با یکدیگر آشنا شدید، کافی است تا چند گزینه مانند استایل شخصی فرد مقابل را مد نظر قرار دهید تا بتوانید از بین گزینه‌های زیر و بر اساس بودجه خود، بهترین مورد را برای شریک خود انتخاب کنید.

  1. دستبند مردانه بهترین کادو مردانه ولنتاین

    یکی از محبوب‌ترین هدیه‌ها برای آقایان دستبندهایی از جنس چرم و طلا است. در این دستبندها بند از جنس چرم است و روی آن یک پلاک طلا قرار گرفته است. این گزینه از سه نظر می‌تواند مفید باشد. اول اینکه چون تنها یک پلاک طلا دارد قیمت مناسبی دارد. دوم آنکه یکی از گزینه‌های خوب در بین زیورآلات آقایان است که هر مردی با هر سبک و سلیقه‌ای از آنها استفاده می‌کند و سوم آنکه یک هدیه ماندگار است که می‌تواند تا همیشه به یادگار بماند و یادآور لحظات شیرین شما باشد.

    دستبند فرکانس صدا مدل پینو pino ترکیب طلا ۱۸ عیار و نقره ۹۲۵

  2. ست کیف و کمربند

    کیف و کمربند از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای هر مردی در مناسبت‌های مختلف تهیه کنید. عموما افراد این محصولات را از جنس چرم طبیعی تهیه می‌کنند. اما اگر شما یا شریک شما اهل استفاده از چرم طبیعی نیست، می‌توانید از بین گزینه‌هایی که از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند هدیه خود را انتخاب نمایید.

  3. دکمه سر دست

    اگر شریک شما مردی با استایل کلاسیک و رسمی است، شما می‌توانید با تهیه یک دکمه سردست خاص و متفاوت او را شگفت زده کنید. به خصوص دکمه سر دست‌هایی که سفارشی هستند. در گزینه‌های سفارشی می‌توان گفت که تنها یکی از آنها وجود دارد و خاص همان یک نفر ساخته شده است. این نیز یکی دیگر از هدیه‌هایی است که می‌تواند تا سال‌ها ماندگار باشد و یک یادگاری بی نقص را می‌سازد.

    دکمه سرآستین فرکانس صدا

  4. باکس گل و شکلات

    این از آن دسته هدیه‌های کلاسیک ولنتاین است که نه سن دارد و نه جنسیت. شما می‌توانید این گزینه را با خیال راحت انتخاب کنید چرا که مگر کسی هست که از خوردن شکلات لذت نبرد؟ نکته ریز در مورد این هدیه آن است که عموم افراد گل را کادویی برای خانم‌ها می‌دانند در صورتی که بسیاری از آقایان هم از این گزینه لذت می‌برند. پس اگر بودجه شما کمتر از مواردی است که در بالا معرفی کردیم، می‌توانید ولنتاین امسال را با باکس گل و شکلات تبریک بگویید.

بهترین کادو مردانه ولنتاین

بهترین کادو مردانه ولنتاین در نظر هر کسی متفاوت است. اما اگر بخواهیم چند ویژگی را برای انتخاب گزینه مناسب در نظر بگیریم، اولی ارزش معنوی آن است و دومی ماندگاری هدیه. یعنی اگر هدیه شما شخصی‌سازی شده باشد و معنا و مفهوم خاصی را به فرد مقابل هدیه دهد و در عین حال قابلیت به یادگار ماندن را داشته باشد، باید بگوییم که شما یک گزینه عالی را انتخاب کرده‌اید.

زیورآلات آوانگاره تمامی نکات ذکر شده را دارا می‌باشند. این زیورآلات بر اساس فرکانس صدا یا صوت مورد نظر شما طراحی و ساخته می‌شوند و با اسکن کردن این زیورآلات آن صوت پخش می‌شود. این صدا می‌تواند یک جمله خاطره‌انگیز باشد که تنها شما و شریکتان از معنای آن اطلاع دارید، یا یک آهنگ خاطره‌انگیز باشد و یا حتی یک عبارت یا جمله احساسی. بدین ترتیب شما می‌توانید یک یادگاری بسازید که با هر بار اسکن شدن و پخش کردن صدا، لحظاتی جادویی و متفاوت را زنده می‌کند. برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید محصولات، به فروشگاه آوانگاره سر بزنید.

  • پشتیبان سایت
  • بهمن 7, 1401
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه