دستبند چرم و نقره

مرتب سازی بر اساس :
فقط موجود ها:

نمایش دادن همه 62 نتیجه

دستبند چرم و نقره

دستبند چرم و نقره همانطور که از نامش پیداست با استفاده از پارچه چرمی اصل و یک قطعه فلز نقره با ارزش طراحی می شود. این مدل اکسسوری یکی از انواع دستبندهای پرطرفدار و پرفروش می باشد. این محصولات بطور کلی در مدلهای طلا، نقره، سنگی، چرمی، پارچه ای و … تولید می شوند که مدل‌های و نقره جزو اولین گزینه های خرید می باشند. این مدل اککسوری به مراتب قیمت بیشتری نیز از سایر دستبندها داشته و همینطور ماندگاری بیشتری دارند. البته باید توجه کرد که این محصولات به این دلیل که از قطعه ای نقره در ساختار خود برخوردارند باید به طور ویژه تری مراقبت شوند.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که سایر محصولات نیز که از متریال دیگر غیر از نقره ساخته می شوند به همان مقدار باید مورد توجه و مراقبت قرار گیرند. به این دلیل که اگر در طراحی و ساخت دستبندهای غیر از نقره از نوعی چرم اصل استفاده شود و یا حتی مقادیری طلا و سنگ‌های درمانی به کار رود قیمت این مدل محصولات نیز بالا بوده و افراد گاها ترجیح می‌دهند همان مقدار هزینه را صرف خرید یک دستبند چرم و نقره اصل کنند.

دستبندهای چرم  و نقره زنانه و مردانه :

دستبندهای تنوع بسیار بالایی داشته و با طیف وسیعی از مدل وطرح به بازار عرضه می گردند. این مدل اکسسوری‌ها در دو نوع چرم اصل یا چرم مصنوعی تولید می شوند. به طبع قیمت دستبندهایی که چرم اصلی را در متریال خود شامل می شوند؛ بیشتر می باشد. حالا اگر در طراحی و ساخت این مدل محصولات قطعه ای طلا یا نقره به کار رود علاوه بر اینکه به ظاهر ساده محصول یک جلوه خاص و چشمگیر می بخشد، قطعا سبب افزایش قیمت آنها می گردد.

دستبندهای چرم و نقره حالت اسپرت نیز داشته و به جنسیت خاصی تعلق ندارند. این مدل از محصولات اتفاقا بیشتر از سایر مدلها مورد استفاده آقایان و پسران شیک پوش می باشد. آقایان بطور کلی از دستنبدهای چرم و نقره حالت زنجیری و همینطور مدلهای دیگر آن در استایل خود بهره می گیرند. خانمها نیز از این اکسسوری جذاب در ظاهر خود استفاده نموده و اگر سمت مدیریتی داشته باشند و اککسوری خود را با یک کیف و کفش نیز ست نمایند، ظاهری فوق العاده برای خود ایجاد می کنند.

خرید دستبند های چرم و نقره :

دستبندهای چرم و نقره یکی از انواع اکسسوری های خاص و شیک بوده که هم در مدلهای زنانه و هم مردانه طراحی می شوند. کیفیت، زیبایی، درخشش، دوام و قیمت مناسب از المان های مهم در هنگام انتخاب و خرید یک دستبند مرغوب و اورجینال می باشد. توجه به کیفیت دستبند و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت این محصولات از موارد اصلی و بسیار مهمی بوده که قبل از هرچیزی باید در نظر گرفته شوند.

بی شک دریافت یک دستبند چرمی به عنوان کادو که در ساختار خود از یک قطعه نقره برخوردار است؛ می تواند هدیه ای بینظیر باشد. یک اکسسوری جذاب که عیار و ارزش بالایی داشته و همینطور به دلیل به کار رفتن تکه ای نقره قیمت بالایی نیز دارد اگر در پوشش یک فرد استفاده شود قطعا استایلی خاص و چشمگیر برای فرد ایجاد می کند. ناگفته نماند که دستبند های چرم و نقره یک اکسسوری شیک و خاص برای زوجین بوده که می توانند از آن در استایل خود استفاده نموده و دستبندهایی ست داشته باشند.
افراد برای خرید این محصولات اول از همه باید به جنس چرم بکاررفته در آن توجه نمایند که اصل باشد و کوآلیتی بالایی داشته باشد. همینطور نقره تعبیه شده عیار و ارزش بالایی داشته و به راحتی دچار آسیب نگشته یا از نگینهای موجود در آن کاسته نشود.

همانطور که می دانید چرم ها در رنگ های مختلف عرضه می شوند. اغلب چرم قهوه ای با قطعه ای نقره در ساخت یک محصول شیک استفاده می شود. اما به نظر استفاده از یک چرم مشکی که با رنگ سفید و براق نقره تضاد داشته باشد برای طراحی و ساخت دستبند های چرم و نقره نیز مناسب هستند.

دستبندهای چرم و نقره فروشگاه آوانگاره :

دستبند های چرم و نقره از سری اکسسوری های اسپرت بوده که در مدلهای مختلف مردانه و زنانه در استایل افراد به کار می روند. این مدل از زیور آلات اگر با یک کیف و کفش چرم و یا حتی دستکش های چرمی در ظاهر آقایان و خانم ها ست شود بی شک پوششی مرتب، بی نقص و چشمگیر برای افراد میسازد. این محصولات یکی از عوامل کوچک اما فوق العاده تاثیرگذار در ظاهر و پوشش افراد بوده و به استایل آنها در مجالس، میهمانی های رسمی، دورهمی های دوستانه و حتی محیط کار زیبایی خیره کننده ای میبخشد.
آوانگاره به عنوان یک فروشگاه معتبر با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهرات می باشد. این فروشگاه علاوه بر دستبند؛ عرضه کننده گردنبند، انگشتر و دیگر زیور آلات با جنس طلا، نقره و چرم می باشد. دستبندهای چرم و نقره این فروشگاه با کیفیت ساخت بالایی به خریداران عرضه می شوند. مشاهده محصولات بیشتر و ثبت سفارش هر مدل از این محصولات از طریق سایت آوانگاره برای خریداران عزیز امکان پذیر می باشد.