نحوه سفارش آوانکاره

اولین مرحله، ثبت نام

ابتدا شما باید وارد بخش ثبت نام سایت شوید و نام و نام خانوادگی و ایمیل خودتون‌رو وارد کرده تا ثبت‌نام رو تکمیل کنید. البته بدون ثبت نام هم میتونید سفارشتون رو ثبت کنید در این صورت فایل صوتی رو باید از طریق تلگرام برای ما ارسال کنید.

ورود به فروشگاه

حالا شما یک آوانگاره‌ای هستید و می تونید با ورود به فروشگاه، آوانگاره خودتون‌رو انتخاب کنید و وارد صفحه محصول انتخابی شوید، برای محصولاتی مانند دستبند در این بخش سایز مچ دست رو خیلی با دقت اندازه بگیرید و وارد کنید چون دستبند شما بر اساس سایزی که اینجا وارد می کنید ساخته میشه. ذکر این نکته هم مهم هست که شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه آوانگاره واقع در مرکز خرید اپال، سفارش خود را به صورت حضوری و پس از دیدن مدل‌های مختلف ثبت بفرمایید.
شماره تماس فروشگاه : 02122384975
آدرس فروشگاه : سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه دوم (اپال کوئین)، واحد ۲۶۹
شماره تماس پشتیبانی : 02188790970

ورود اطلاعات و آپلود آوا

  • با ورود به سبد خرید و انتخاب گزینه تکمیل خرید شما میتوانید اطلاعات پستی(شهر، آدرس، کد پستی) و شماره‌ ی تماس خود را وارد کنید
  • در انتهای قسمت ورود اطلاعات و قبل از پرداخت، در صورتی که ثبت نام کرده باشید، کادر کوچکی برای آپلود فایل صوتی شما نمایش داده میشود.
  • دقت بفرمایید حداکثر حجم فایل شما از 3 مگابایت بیشتر نباشد و فرمت فایل یکی از موارد لیست نمایش داده شده باشد.
  • در صورت خرید بدون ثبت نام و یا مشکل در آپلود آوای خود، از طریق پشتیبانی تلگرام (که در بخش “تماس با ما” سایت ذکر شده) فایل صوتی و شماره سفارش خود را ارسال بفرمایید.

تکمیل خرید

با انتخاب گزینه ثبت سفارش، سفارش شما ثبت و سپس به درگاه‌های بانکی ما متصل شوید و بعد از بررسی مبلغ، پرداخت‌رو تکمیل کنید.
در صورتی که به هر دلیلی نمیخواهید از طریق درگاه خرید نمایید، گزینه ی کارت به کارت را انتخاب کنید و مبلغ را به شماره کارت نمایش داده شده واریز و سپس فیش آن را به تلگرام پشتیبانی ارسال نمایید

تحویل گرفتن آوانگاره

باتوجه به متفاوت بودن پروسه ی ساخت هرمحصول زمان ساخت متغیر و وابسته به مدلی که سفارش خواهید داد هستش. اگر در تهران هستید طبق زمان اماده شدن هر محصول که در جزئیات محصول ذکر شده سفارش آوانگارتون به دستون خواهد رسید و برای سایر استان‌ها به دلیل نوع ارسال پست یا … این بازه زمانی ۲۴ الی ۷۲ ساعت بیشتر خواهد بود.

بستن
مقایسه