قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه آوانگاره

استفاده شما از وبسایت فروشگاه اینترنتی آوانگاره به معنی توافق کامل شما با شرایط مندرج در این صفحه می باشد. در ادامه منظور از «فروشگاه آوانگاره» وبسایت «فروشگاه اینترنتی آوانگاره» به آدرس اینترنتی Avanegare.com  می باشد. قوانین و ضوابط بیانگر چگونگی استفاده از خدمات و محافظت از هرگونه اطلاعاتی است که شما هنگام خرید از فروشگاه وارد نموده اید. فروشگاه آوانگاره به دلیل بروزرسانی های مختلف در هر زمان ممکن است متن این بیانیه را تغییر دهد لذا خواهشمند است جهت اطمینان از رضایت بخش بودن هرگونه تغییرات، این صفحه را به صورت دوره ای بازدید نمایید.

 

  اطلاعات شخصی  

لزوم صحت اطلاعات وارد شده

اطلاعات درخواست شده از کاربران هنگام ثبت سفارش یا ثبت نام به شرح زیر است:

  • هویت : نام و نام خانوادگی
  • تماس : شماره تلفن و آدرس ایمیل
  • ارسال : آدرس و کد پستی

کاربران هنگام خرید از وبسایت می بایست اطلاعات بالا را کامل و صحیح وارد نمایند و بدیهی است مسؤولیت مسائل و مشکلاتی که در اثر نقص و اشتباه در اطلاعات وارد شده به وجود آید به عهده ی مشتری خواهد بود.

موارد استفاده از اطلاعات کاربران

اطلاعاتی که از کاربران هنگام ثبت سفارش یا ثبت نام گرفته می شود برای موارد زیر می تواند استفاده شود

  • بهبود کیفیت خدمات ارائه شده برای کاربران
  • بهبود روند ارائه محصولات در فروشگاه
  • ارسال ایمیل محصولات جدید و پیشنهادات ویژه

امنیت اطلاعات کاربران

فروشگاه آوانگاره متعهد می گردد تا در حفظ امنیت اطلاعات فردی کاربران تمام تلاش خود را به کار بندد. به منظور جلوگیری از دسترسی غیر مجاز و یا انتشار اطلاعات شخصی کاربران، تمام تلاش خود را با متد روز حفظ اطلاعات به کار بندد.

اطلاعات شخصی شما هرگز به فروش نرسیده و همچنین بدون اجازه ی شخصی خود کاربر و یا حکم مراجع قانونی، اطلاعات به ثبت رسیده توزیع و در دسترس شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.

 

  حقوق فروشگاه آوانگاره  

خدمات و محتویات فروشگاه آوانگاره برای استفاده ی شخصی و غیر تجاری مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در وبسایت متعلق به فروشگاه آوانگاره می باشد و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده ی غیر تجاری از محتوای سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از سرویس ها و اطلاعات وبسایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید می بایست از طریق info@avanegare.com اجازه ی کتبی کسب نمایید.

ممکن است فروشگاه سرویس های خود را بنا به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود.

 

فروشگاه آوانگاره برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان خود را ملزم به رعایت دقت کامل در بازبینی سفارشات و کیفیت کالاهای آماده شده برای ارسال به مشتری می نماید تا تجربه ی لذت بخش از خرید با قیمت مناسب را برای همه ی مشتریان فروشگاه خود فراهم نماید.

بستن
مقایسه