بهترین مدل دستبند چرم طبیعی کادویی

برای سفارش دستبند چرم طبیعی کادویی نکات و مواردی هستند که باید در نظر قرار دهیم تا انتخاب کادوی مناسبی را برای عزیزان خود داشته باشیم و در این متن آوانگاره یک راهنمای کامل در این موضوع آماده کرده است.
انسان، موجودی اجتماعی است که قرن‌هاست با همدلی و همراهی در کنار همنوعان خویش زندگی می‌کند و در طول سال‌ها زندگی اجتماعی، تلاش کرده تا با مهرورزی و ابراز علاقه به همنوع، پیوند دوستی و محبت را حفظ کرده و نسل به نسل منتقل کند. یکی از روش‌های ابراز علاقه و نیز رسوم همیشگی میان مردم در همه‌ی جهان، هدیه و فرهنگ هدیه دادن است. به واسطه دوام و زیبایی چرم طبیعی برای انواع اکسسوری‌ها و به ویژه دستبند و همچنین ترکیب آن با طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها، می‌توان پیشنهادهای شیک و باکیفیت برای هدیه دادن باشند.

ایرانی‌ها در گذشته برای مورد احترام‌ترین و ارزشمندترین اعضای خانواده و قبیله، هدایایی بومی و صنایع دستی که حاصل زحمت خودشان بوده را انتخاب می‌کردند؛ کالاهایی که ما را متوجه فرهنگ ملی و بومی‌مان می‌کند و رد پایی از تاریخ کهن دیارمان را در خود دارد.

امروزه گرچه بدلیل محدودیت وقت و انرژیِ انسانی، شاید کمتر کسی بتواند خود به این روش هدیه تهیه کند، اما امکان سفارش دادن هدایایی این چنین فراهم است و می‌توان متناسب با نیازهای متقابل باز هم هدایایی را تهیه کرد که اشارات فرهنگی و ملی و معنوی‌مان را در خود داشته باشد و در عین حال حامل انرژی دست‌ها و روحیه انسانی بوده باشند.

چرا که هنوز هم روش‌ها و همچنین ابزارها و مهارت‌های مرتبط با تولید چرم، شبیه چیزی است که در زمان‌های قدیم برای تهیه و خلق محصولات از این جنس به کار می‌رفت. از این رو می توان گفت صنایع دستی تهیه شده از این متریال دارای اصالتی تاریخی است و یک ماده بسیار اصیل و باستانی است که از روزگاران دور در طول تاریخ از آن برای تولید پوشاک و ساخت ابزار استفاده شده است. این اکسسوری‌ها زیر مجموعه‌ای از دستبندهاست که این روزها در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. اما خوب است برای سفارش دستبند از این جنس برای کادو دادن به این نکات توجه کنید:

انواع چرم را بشناسیم

برای سفارش دستبند چرم طبیعی کادویی باید ابتدا با انواع این جنس آشنا باشیم تا بتوانیم بر اساس ویژگی‌های آن انتخاب مناسبی داشته باشیم.

  • سبک: این متریال تولید شده از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بز، بزغاله و بره، بسیار ظریف و نازک، مناسب برای دوخت لباس، کاپشن، دستکش و آستری است که البته در دستبندهای ظریف هم از آن استفاده می‌شود.دستبند چرم و طلا آوانگاره
  • نیمه سنگین: به دست آمده از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شتر مرغ است و به علت کمیاب و گران قیمت بودن مناسب برای محصولات تزیینی و لوکس است.
  • سنگین: تولید شده از پوست حیواناتی مانند گاو، گاومیش، گوساله و شتر، مناسب برای استفاده‌های معمولی، دارای بیشترین مقاومت و زیباترین رخ در میان دیگر انواع متریال است، به علت استحکام و مقاومت بالا مناسب برای کیف، زیره و رویه کفش، تسمه‌های صنعتی و…
  • گیاهی: در دباغی این نوع متریال تا حد امکان از مواد و رنگ‌های شیمیایی استفاده نمی‌شود و به جای آن از رنگ‌های گیاهی و مواد و روغن‌های حیوانی استفاده می‌شود.
  • جیر: تهیه شده از پوست بز و گوساله که سطح گوشتی را به صورت مخملی در می آورند و به عنوان آستر استفاده می‌شود.
  • اِشبالت: شبیه جیر است که از ورقه ورقه کردن چرم‌های ضخیم گاوی به دست می‌آید و در مقایسه با جیر، در سطح پایین‌تری طبقه بندی می‌شود.
  • نبوک: مانند جیر و اشبالت دارای رخ مخملی است اما با ظرافت بسیار پرداخت شده و دارای سطحی لطیف است.
  • ورنی: ساخته شده از پوست گوساله که رویه آن با لاک خاصی لعاب داده می‌شود تا ظاهری براق پیدا کند.

چند مزیت چرم طبیعی نسبت به چرم‌های مصنوعی

حال که به انواع این ماده آشنا شدید، بهتر است بدانید که در حالی که متریال طبیعی همواره در مقایسه با انواع مصنوعی ارزان‌تر است، اما همواره گزینه طبیعی انتخاب بهتری است. در ادامه به معرفی برخی از مزایای آن پرداختیم:

  • رایحه محصولات ساخته شده از متریال طبیعی، بویی خاص و منحصر به فرد است که علاقه‌مندان خود را دارد و دلنشین است.
  • انعطاف پذیری این ماده بسیار زیاد است و هرگز خاصیت انعطاف پذیری خود را با گذشت زمان از دست نمی‌دهد.
  • تنفس پذیری این ماده بالا است. این کار سبب جلوگیری از تعریق و بوی بد در داخل آن می شود. برای مثال در اکسسوری‌هایی مانند دستبند هم مانع از عرق کردن و ایجاد حس ناخوشایند می‌شود.
  • مقاومت در برابر حرارت آن را به یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف تبدیل کرده است که همین ویژگی هم سبب می‌شود تا یک اکسسوری ماندگار باشد.
  • مقاومت در برابر سایش و کشش از دیگر ویژگی‌های این متریال است. آیا می‌دانستید که لباس رانندگان مسابقات اتومبیلرانی و موتور سواری و سوارکاران از نمونه‌های کاربرد چرم به واسطه این خاصیت است؟
  • لطافت از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که این ماده را از دیگر مواد موجود در طبیعت متمایز می‌کند. نرمی و لطافت ویژه آن به دلیل وجود پرزهای ذره بینی در پوست حیوانات است که نمونه آن را در هیچ ماده‌ای نمی‌توان یافت.

سفارش دستبند چرم طبیعی کادویی

متریال چرم به کار رفته در دستبندهای مختلف از کیفیت‌های مختلفی برخوردار هستند. در آوانگاره ما هنر را با کیفیت و تکنولوژی گره زدیم تا محصولاتی منحصر به فرد و ویژه برای هدیه دادن بسازیم که بتوانند یک یادگاری ماندگار و زیبا بسازند که تا سال‌ها باقی بماند و همواره فرکانس صدایی دل‌انگیز را با خود به همراه داشته باشد. این محصولات از ترکیب چرم با طلا و یا نقره ساخته می‌شوند.

برای دیدن محصولات بیشتر، سفارش و یا کسب اطلاعات به فروشگاه آوانگاره مراجعه کنید.

  • پشتیبان سایت
  • دی 25, 1401
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه