بهترین مدل‌های گردنبند طلا شیک

بررسی بهترین مدل‌های گردنبند طلا شیک اهمیت دارد چرا که اکسسوری‌ها از مهم‌ترین آیتم‌ها برای افزایش زیبایی و جذابیت هرفردی به شمار می‌روند. در واقع، اکسسوری کامل ‌کننده استایل فرد است و استفاده از آن برای خوش ‌پوشی حائز اهمیت است. جالب است بدانید بسیاری از موادی که این روزها به عنوان زیورآلات شناخته می‌شوند در گذشته ابزار کاربردی در زندگی روزمره بودند. سنجاق‌های تزئینی و سنجاق سینه‌ها قطعاتی کاربردی بودند که لباس را محکم نگه دارند. آویزها و حلقه‌ها هم به عنوان نشانه‌ای از تشاخص، رده اجتماعی و قدرت، به دست و گردن افراد آویخته می‌شدند.

اما چه شد که بشر حس کرد به زیورآلات نیاز دارد؟ احساس نیاز به مقبولیت ظاهری، تعلق داشتن به گروه یا اجتماع و احساس زیبایی درونی، درست به اندازه نیازهای روزمره مثل خوراک و پوشاک اهمیت دارند. حس هویت داشتن و عزت نفس و مهم‌ تر از آن، تعلق داشتن به جامعه و یا گروه اطرافیان اولین مسائل ذهنی هستند که هر انسانی می‌تواند در طول زندگی با آن‌ها درگیر باشد.

گرچه در بسیاری از جوامع اولیه، زیورآلات به عنوان دفع‌کننده بیماری و شانس بد استفاده می‌شدند و بنا بر روایت افسانه‌های قدیمی، جواهرات و زیورآلات سمبل باروری، ثروت و عشق بودند. از دیدگاه اندیشمندان برخى از صفات، در نهاد و فطرت انسان به ودیعه گذاشته شده است. یكى از ویژگی‌هاى فطرى انسان زیباخواهى و زیباجویى است. پس ذوق و هنر انسان در هم پیچیده و زیبایی‌ها را پدید آورد و آن را در کنار خود نگاه داشت. چیزهایی مانند ساعت، گردنبند، دستبند، پابند و مواردی از این دست.

آشنایی با بهترین مدل‌های گردنبند طلا شیک

گردنبند، زنجیری است که دور گردن شما می‌پیچد، اما آویز یک قطعه اکسسوری کوچک است که می‌توان آن را به یک زنجیر گردنبند، دستبند، پابند و یا ساعت، متصل کرد. این قطعه در اصطلاح عامیانه همان پلاک طلا است. در ادامه به بررسی چند مورد از بهترین انواع آن می‌پردازیم.

  • لاکت: لاکت یک مدل پلاک طلا است که به شما این امکان را می‌دهد تا عکسی از هر شخصی را که دوست دارید درون آن قرار دهید. این مدل با زنجیر‌های باریک و ظریف انتخاب خوبی خواهند بود چون وزن خیلی بالایی ندارند. می‌توان این نوع را با انواع لباس‌ها در مناسبت های غیر رسمی ست نمود. این گزینه از قدیمی‌ترین مدل‌هایی است که برای سالیان دراز افراد به عزیزان خود هدیه می‌دادند.
  • سکه‌ای: شکل ظاهری این نوع پلاک گردن به شکل سکه‌های‌ ساده و یا نقش دار است. این پلاک‌ةا به همراه زنجیرهای کلفت و محکم، یک اکسسوری فوق‌العاده زیبا می‌باشند. این مدل نیز غالبا برای مناسبت‌های غیررسمی مناسب است.
  • سنگ: در این مدل از پلاک‌ها از انواع سنگ‌های قیمتی و یا دیگر سنگ‌ها بهره برده می‌‌شود. عموما در میان خانم‌ها، بسیار پرطرفدارند. حتما به هنگام انتخاب، به تراش سنگ دقت نمایید تا دارای ظرافت خاصی باشد. برش اشکی، پرنسسی و گرد، از مشهورترین برش‌ها در ساخت این نوع از پلاک‌ها می‌باشند.
  • فرکانس صدا: از جمله جدیدترین مدل‌های محبوب و به روزترین گزینه در لیست فوق آویزهای فرکانس صدا است. در این نوع محصول فرکانس صدایی خاص را به صورت پلاک طلا می‌سازید که با اسکن آن توسط اپلیکیشن مخصوص، صدای مورد نظر پخش می‌شود و آوانگاره اولین مجموعه تولید کننده این محصولات از جنس طلا و نقره در ایران است.

گردن آویز فرکانس صدا مدل یونیکا unica

راهنمای انتخاب زنجیر طلای مناسب برای گردنبند

وقتی صحبت از بهترین مدل‌های گردنبند طلا شیک می‌شود باید به فکر زنجیر مناسب برای آن نیز باشیم و توجه داشته باشید که ضخامت زنجیر باید به گونه‌ای باشد که حلقه پلاک به راحتی از آن عبور کند. زنجیر این نوع از گردنبندها نباید خیلی ضخیم باشد. اما در عین حال نباید خیلی هم باریک باشد زیرا احتمال پاره شدن آن زیاد خواهد بود.
نکته بعدی می بایست به آن توجه داشته باشید زنجیری است که قصد خرید آن را دارید. باید بدانید زنجیری که انتخاب کرده‌اید تحمل وزن پلاک شما را دارد یا خیر؟ زنجیرهایی که بافت گندمی دارند اصولا انتخاب‌های مناسب‌تری هستند زیرا دوام و استحکام زیادی دارند و برای آویختن آویز هم از شکل مناسبی برخوردارند.
گردنبندهایی که زنجیرهای تو خالی دارند سبک‌ترند و قاعدتا این نوع زنجیرها این خیلی راحت ضربه می‌بینند و احتمال پاره شدنشان زیاد است. اگر قصد دارید زنجیر ارزان و تو خالی بخرید حتما توجه داشته باشید که باید خیلی مراقب آنها باشید به این خاطر که اگر به جایی گیر کنند ممکن است خیلی سریع پاره شوند. این نوع گردنبندها برای استفاده روزمره به هیچ عنوان مناسب نیستند.
ضخامت زنجیر فقط به دوام و عمر طولانی آن بستگی ندارد. زنجیرهایی که باریک هستند خیلی راحت پیچ می‌خورند، گره می‌خورند و در نتیجه راحت‌تر پاره می‌شوند. اگر موهای بلندی دارید، ممکن است موهای شما بین زنجیرهای گردنبند باریک گیر کند و کنده شود. به همین خاطر هنگام خرید گردنبند به سراغ باریک‌ترین مدل‌ها نروید و زنجیرهایی انتخاب کنید که ضخامت استانداردی دارند.
اگر پلاک گردنبند موردنظر شما سنگین است، ترجیحاً زنجیر ضخیم انتخاب کنید که بتواند وزن آن را تحمل کند.

سفارش گردنبند طلای خاص

طلا همواره یکی از گزینه هایی است که به مناسبت‌های مختلفی هدیه داده می‌شود. هدیه ای به خود یا به دیگرانی که دوستشان داریم. اما اگر به دنبال هدیه‌ای متفاوت و خاص از جنس طلا هستید، یکی از بهترین مدل‌های گردنبند طلا شیک مدلی است که با فرکانس صدا ساخته می‌شود.

در این محصولات که شما می‌توانید از فروشگاه آوانگاره هم تهیه کنید، فرکانس صدای شما یا عزیزان‌تان به صورت سفارشی طراحی و تصویری می‌شود و روی قطعات طلا و یا نقره ساخته می‌شود و سپس تبدیل به اکسسوری‌های زیبا و متفاوت می‌شود. این محصولات به کمک یک اپ که روی گوشی شما نصب می‌شود اسکن شده و صدای آن را پخش می‌کند. بدین ترتیب همواره می‌توانید به کمک آنها صدا را ماندگار کنید.

  • پشتیبان سایت
  • دی 25, 1401
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه